Wzrost widoczności witryny w wyszukiwarce Google
Nawet o 1100% więcej wyświetleń witryny w pierwszy rok!
POZYCJONOWANIE STRON I SKLEPÓW INTERNETOWYCH
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to długofalowy i złożony proces. Składa się zarówno z działań wykonywanych bezpośrednio na stronie internetowej (on-site), jak i działań odbywających się poza daną stroną internetową (off-site).
Nawet o 1100% więcej wyświetleń witryny w pierwszy rok!
Proces pozycjonowania strony jest czasochłonny, niemniej jednak przynosi korzyści latami
Intuicyjna, dobrze wypozycjonowana strona internetowa będzie generować ogromną konwersję!
Przyjazne dla użytkownika strony internetowe są odwiedzane znacznie częściej, zajmują wyższe pozycje w wyszukiwarkach i generują znacznie większą konwersję. Nasi audytorzy UX przeprowadzą dokładną analizę strony internetowej, na podstawie której określimy, czy jest ona intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Niedziałające linki, błędy w kodzie HTML, brak walidacji W3C, semantyka kodu HTML - te i wiele więcej technicznych aspektów ma wpływ na jakość oraz pozycję Twojej strony internetowej. Przeanalizujemy wszystkie elementy witryny i określimy jakie elementy wymagają poprawy.
Na początku przeanalizujemy produkty oraz usługi, które oferujesz. Zbadamy również Twoją stronę internetową - zarówno treści, jakie są na niej opublikowane, jak i kwestie techniczne - m.in. jakość kodu, błędy, niedziałające linki, metatagi.
Dokładna analiza dostarcza informacje, na których podstawie opracowujemy strategię pozycjonowania. Na tym etapie określamy zbiór działań, które przeprowadzimy, aby skutecznie wypozycjonować Twoją stronę internetową.
Kompleksowa optymalizacja strony internetowej zwiększy jej intuicyjność oraz jakość zarówno pod względem technicznym, jak i w zakresie contentu. Przeprowadzimy szereg działań, które pozytywnie wpłyną na pozycję Twojej strony internetowej.
Kolejnym krokiem w drodze do wysokiej pozycji w wyszukiwarce jest przeprowadzenie działań off-site. Są to działania, które wykonuje się (jak sama nazwa wskazuje) poza daną stroną internetową, np. pozyskiwanie jakościowych linków zewnętrznych.
Badanie efektów wykonuje się regularnie. Dzięki temu wiemy, które działania są skuteczne, które przekładają się na realne zyski dla klienta. Na podstawie analizy efektów jesteśmy w stanie regularnie ulepszać działania, nieustannie zwiększając wyniki - wyświetlenia witryny oraz konwersje.
© 2018-2022 Agencja Hypercon. Wszelkie prawa zastrzeżone.