kontakt@hypercon.pl +48 578-011-055

STRATEGIE MARKETINGOWE

Lubimy kreatywny marketing. Zaprojektujemy skuteczną i innowacyjną strategię marketingową dla Twojej firmy.

Dowiedz się więcej

Jak wygląda proces tworzenia i wdrażania strategii marketignowej?

1
Analizujemy potrzeby
i cele biznesowe

Pierwszym krokiem jest analiza Twoich potrzeb i oczekiwań. Ważne jest, abyśmy dobrze poznali Twoją firmę. Zrozumienie procesów, które w niech zachodzą, pozwala lepiej określić jej przewagę nad konkurencją, a co za tym idzie dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe.

2
Przeprowadzamy
badanie rynku

Następnym krokiem jest dokładne zbadanie rynku, na którym pracuje Twoja firma. Dokłada analiza trendów, konkurencji oraz potencjału rynku daje nam twarde dane, dzięki którym wiemy jakie działania się sprawdzą, a jakie nie. Ponadto możemy z góry oszacować koszty oraz skuteczność kampanii.

3
Określamy cele
biznesowe

Na tym etapie precyzyjnie określamy cele biznesowe, które chcemy zrealizować. Wyznaczając cele korzystamy z modelu S.M.A.R.T. Dzięki temu cele biznesowe, które wyznaczamy, są możliwe do osiągnięcia, mierzalne, dobrze sprecyzowane, spójne z całą strategią marketingową firmy oraz określone w czasie.

4
Tworzymy strategię
pozycjonowania rynkowego

Będąc w posiadaniu danych, które zgromadziliśmy podczas realizacji poprzednich kroków, jesteśmy w stanie przystąpić do etapu, jakim jest tworzenie strategii pozycjonowania rynkowego, czyli kształtowania oferty i wizerunku danego produktu, usługi lub organizacji. Jest to niezwykle ważny etap, który pomoże zdobyć przewagę nad konkurencyjnymi podmiotami.

5
Planujemy działania
marketingowe

Ostatnim etapem tworzenia strategii marketingowej jest opracowanie planu strategicznego, który będzie służyć jako przewodnik w drodze do realizacji założonych wcześniej celów. Plan strategiczny zawiera w sobie dokładne informacje na temat działań, które należy przeprowadzić oraz narzędzi, z których należy skorzystać.

6
Wdrażamy działania
marketingowe

Wiemy już, co chcemy osiągnąć. Mamy również plan, który pozwala nam to wszystko zrealizować. Możemy zatem przystąpić do wdrażania naszych działań marketingowych. Tworzymy odpowiednie materiały reklamowe - teksty, materiały graficzne i uruchamiamy poszczególne kampanie. Istnieje również opcja samodzielnego wdrożenia działań marketingowych przez klienta, wówczas pomagamy wdrożyć odpowiednie procedury osobom pracującym w dziale marketingowym.

7
Mierzymy efekty,
optymalizujemy działania

Naszym zadaniem na najbliższy okres jest ciągły pomiar efektów oraz optymalizacja prowadzonych działań. Kluczowe jest tutaj wyciąganie odpowiednich, trafnych wniosków w krótkim czasie. Dzięki temu możemy reagować szybko i poprawnie, a to z kolei przekłada się na zrealizowanie określonych celów w krótszym czasie, przy jednoczesnym zredukowaniu kosztów.

Pole manewru w sieci jest naprawdę ogromne. Jakie działania marketingowe prowadzimy w internecie?

Kampanie reklamowe Google Ads

Dobrze skonfigurowane kampanie realizowane poprzez platformę Google Ads cechują się bardzo wysoką skutecznością. Narzędzie to pozwala bowiem precyzyjnie docierać do odpowiednich użytkowników. Rezultaty widoczne są niemalże od pierwszego dnia prowadzonych działań. Kampanie Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce. Możliwości są ogromne - od reklam tekstowych, przez reklamy graficzne, produktowe, remarketingowe, aż po reklamy wideo.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych to złożony i długofalowy proces. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads, pozycjonowanie nie przynosi efektów od pierwszego dnia. Na rezultaty czeka się tygodniami, a nawet miesiącami, niemniej jednak jest to bardziej stabilna forma marketingu. Działania prowadzone miesiącami sprawiają, że liczba odbiorców z miesiąca na miesiąc rośnie geometrycznie, przy stałym nakładzie kosztów i pracy.

Projektowanie Customer Experience

Kreowanie doświadczeń klienta jest kluczem do zwiększenia skuteczności prowadzonych działań marketingowych. Nawet najlepiej skonfigurowana kampania reklamowa nie przyniesie satysfakcjonujących efektów, kiedy po drodze wiele elementów zawodzi. Działania z zakresu Customer Experience mają na celu zniwelowanie wszelkich przeszkód, które stoją na drodze Twoim klientom. Warto wziąć pod lupę wszystko - od procesu obsługi klienta, przez to, jak przedstawiana jest oferta, aż po intuicyjność strony internetowej.

Przykładowe cele, jakie może realizować strategia marketingowa

1

Wzrost zysku lub przychodów firmy

2

Budowanie pozycji eksperta

3

Zwiększenie sprzedaży na rynku zagranicznym

4

Zwiększenie świadomości marki

Dobra strategia marketingowa pozwala osiągnąć niesamowite rezultaty. Sprawdź ile może zyskać Twoja firma!

Polityka prywatności

© 2018-2021 Agencja Hypercon. Wszelkie prawa zastrzeżone.