FAME MMA to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Pomysł na FAME MMA narodził się w 2018 roku, kiedy kilka osób wpadło na myśl, aby internetowe osobistości, które mają ze sobą pewne konflikty, wyjaśniły je w oktagonie. Pomysł ten okazał się strzałem w dziesiątkę – gale FAME MMA przyciągają dziesiątki tysięcy widzów, a każda kolejna edycja zaskakuje nowymi pomysłami i rozwiązaniami.
W ramach tych gal powstała akcja „Betclic Walka Wieczoru”, która dodatkowo zwiększa zaangażowanie fanów. Akcja pozwala widzom na głosowanie na zawodników i walki, które według nich były najbardziej emocjonujące i spektakularne. Zwycięzcy konkursu na najciekawszą walkę wygrywają nagrodę pieniężną.
Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej WalkaWieczoru.pl w wyjątkowo krótkim czasie. Na zaprojektowanie i wdrożenie platformy, przetestowanie jej pod kątem dostępności i funkcjonalności, odpowiedne zabezpieczenie oraz sprawdzenie pod kątem dużego obciążenia mieliśmy bowiem niespełna tydzień.
Strona internetowa dla wydarzenia „Betclic Walka Wieczoru” miała być prosta w obsłudze, świetnie zoptymalizowana i odpowiednio zabezpieczona. Musieliśmy zadbać o to, aby bez żadnego problemu wytrzymała ruch rzędu kilkuset tysięcy odsłon w ciągu 3 dni. Jeśli chodzi o kwestie stylistyczne, otrzymaliśmy wytyczne, aby strona była spójna z marką Betclic.
Stworzenie strony WalkaWieczoru.pl było ekscytującym wyzwaniem. Mimo tak krótkiego terminu realizacji chcieliśmy dostarczyć stronę perfekcyjnie dopracowaną pod każdym kątem. Bardzo zależało nam, aby strona była intuicyjna i prosta w obsłudze. Zadbaliśmy więc o czytelne i dobrze widoczne komunikaty, które podpowiadały jak wziąć udział w akcji. Całą stronę zaprojektowaliśmy tak, aby wizualnie nawiązywała do portalu Betclic.pl.
Wdrożenie strony WalkaWieczoru.pl nie należało do najłatwiejszych zadań. Pracowaliśmy pod dużą presją czasu. Wiedzieliśmy, że nie mamy czasu na błędy i potknięcia. Odpowiednio zaplanowaliśmy proces wdrożenia i niezwłocznie przystąpiliśmy do pracy.
Strona internetowa została przez nas wdrożona w 100% od zera, z wykorzystaniem nowoczesnego frameworku Laravel. Ten wybór technologii pozwolił nam na stworzenie platformy, która jest nie tylko wydajna, ale także elastyczna i łatwa w utrzymaniu. Do zarządzania treścią na stronie stworzyliśmy intuicyjny i łatwy w obsłudze, dedykowany system zarządzania treścią (CMS).
Strona jest w pełni responsywna, co oznacza, że dostosowuje się do każdej przeglądarki i każdego ekranu. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się doskonałym doświadczeniem niezależnie od urządzenia, z którego korzystają.
Wdrożenie strony odbyło się na serwerach Azure, co zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo danych. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie technologii Docker i Kubernetes, aby efektywnie zarządzać zasobami i skalować stronę w zależności od potrzeb.
Dostarczyliśmy dla Betclic responsywną, wydajną i unikalną stronę internetową. Projekt spełnia wszystkie założenia – jest spójny z marką, estetyczny i intuicyjny oraz angażuje użytkowników. Osiągnęliśmy również cel w zakresie optymalizacji wydajności strony. Nawet podczas największego obciążenia strona ładowała się i działała szybko i stabilnie, co przełożyło się na wysoki komfort użytkowników.